Verona

Verona

Forum città di Verona

paoloxyz86 paoloxyz86 10/09/2008 ore 16.52.55 Ultimi messaggi
segnala

(Nessuno)RE: VERONA-SPAL 2-1

beh lunedì la curva era full...

:ammucchiata

bandiere e sciarpe le hanno sempre vendute nei baracchini... poi con le leggi nuove probabilmente non si fidano neanche piu a portare bandiere e stricioni dentro allo stadio...

:mmm
claz claz 10/09/2008 ore 20.33.16
segnala

dio caro me tocca far un poema...

harman e paolo, corrent l'è sta osceno par 88 minuti no l'è che par 2 robe bone che l'ha fatto me desmentego el resto (bale perse, velocità da bradipo, ecc) dopo se ogni partia le uniche do robe che fa giuste ne fa vinsar tanto meio, però resto de la me opinion che l'è un zugador indecente anca par la serie c

A harmankardon che il 09/09/2008 23.59.16 ha scritto:
SE TIFI HELLAS STA A CASA CHE L'E' MEJO!

Rispondo: questa merita na risposta a parte... casso te frega de in do vo? ti pensa par ti che mi me rangio, no scolto gnanca me pare te par che te do bado a ti??

rebe no so spiegarme parché quei davanti de mi i se sposta sempre, se vede che spusso... (oh son ancora afono diaolo mascio)

chr la curva la s'ha sempre considerà, a torto o a ragione, un'elite, e adesso ne paga le conseguenze. La gente in passato l'ha sempre seguio i leader parché i proponeva robe che ai più i ghe parea sensate (vedi blocco abbonamenti prima che nesse ia el pastor), mentre la protesta de st'ano probabilmente no l'ha catà consenso e dato che a la fine nesuno l'è obligado a seguirli come cagnolini i s'ha catà col cerin in man... a sto punto me domando: ha senso chiamare leader chi non è più seguito?

par i colori sicuramente se pol migliorar, magari quando ghe sarà più fresco ghe sarà più sciarpe e caciole, adesso dato che molti probabilmente no i è mai vegnui prima in curva i è sprovvisti de maie gialloblu bisogna darghe tempo de comprarle
laToonesCiamel.T laToonesCiamel.T 10/09/2008 ore 20.36.27 Ultimi messaggi
segnala

mi la me bandiera non la aso mai a casa... la verità le che 3 quarti se ga rotto i coioni de vegner al stadio! ora nn so se ci sia stata gente fuori a far protesta ma tanti iera in tribuna altri de sora e in mezo schifo (mi compresa)
paoloxyz86 paoloxyz86 10/09/2008 ore 21.08.03 Ultimi messaggi
segnala

claz se uno ti gioca di merda e con 2 punizioni ti rovescia la partita ke voto ghe deto? 4?

:nonono

rebe mi no me par ke tanta gente la sa roto i coioni, anca xke tien conto ke dentro c'erano 11.000 spettatori, curva zeppa come i bei tempi... e un centinaio erano fuori... e te vedarè ke dopo la partia de lunì aumenterà anke la gente...

:ammucchiata:ammucchiata:ammucchiata
paoloxyz86 paoloxyz86 10/09/2008 ore 21.19.30 Ultimi messaggi
colocolo85 colocolo85 11/09/2008 ore 00.25.23
segnala

ok... quando se trovaremo i padovani, veneziani, milanesi sotto la curva ghe ne parlaremo....

harmankardon harmankardon 11/09/2008 ore 00.32.15 Ultimi messaggi
segnala

Rispondo: questa merita na risposta a parte... casso te frega de in do vo? ti pensa par ti che mi me rangio, no scolto gnanca me pare te par che te do bado a ti??

manie di protagonismo ghe nemo??? :many no no per carità nn sta badarmi che dopo te me trovi i significati di tutto quel che dico su wikipedia! Ma corrent avrà un significato??? wiki wiki....

ma fate na doccia fredda cosi la te torna bona anche per lo stadio.....:many

Rebe: menomale che nn sapevi nulla....

cheers

laToonesCiamel.T laToonesCiamel.T 11/09/2008 ore 13.10.53 Ultimi messaggi
laToonesCiamel.T laToonesCiamel.T 11/09/2008 ore 13.23.45 Ultimi messaggi
segnala

A paoloxyz86 che il 10/09/2008 21.08.03 ha scritto:

come i bei tempi.

te ste scherzando spero! (che figo che sei colo baciato dal sole)

Rispondi al messaggio

Per scrivere un nuovo messaggio è necessario accedere al sito.